woensdag 21 april 2010

hare majesteits tuin is online

halloooo en welkom!

Deze blog gaat over (tsja) mijn tuin en alle ander vage zooi die ik online en ofline tegen kan komen.


dit is een van de relaxte hoekjes in de tuin, ook meteen een van de onkruidvrije :)

alhoewel, zevenblad, praat me er niet van.

Gelukkig vinden de konijntjes het erg lekker :)

Vorig jaar gekocht omdat ik wat meer groen wilde, en het cool vind hoe de bladeren zich ontvouwen.Eerst kopen in een tuincentrum, met alleen het kaartje eraan dan op internet zoeken ontaardt in per ongeluk woekeraars kopen.

Ik heb er nog geen plekje voor gevonden, en toen ging hij langzaam dood, dacht ik...
Best wel zonde...
Ik  heb een plastic bloempotjes gebrek, en pakte deze mooie diepe pot om hem leeg te gooien, en toen.... 


1 opmerking:

  1. Cool!

    Maar kijk uit met de wens wat meer groen in je tuin te krijgen. Ik heb die wens ook gehad. Wens het nu al jaren weer weg, maar dat lukt helaas niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen