donderdag 22 juli 2010

Paars

als het kabinet dan (waarschijnlijk) niet paars plus of paars min wordt dan kan ik nu zonder beladen boodschap een ode brengen aan de kleur paars (het vervolg op wit :) ) 

Paars vind ik een mooie kleur, vooral donkerdieppaars met zwarte details (aussie black peper)...

ook de rode zonnehoed is eigenlijk meer een paarse zonnehoed



de clematis is aangevreten door iets, geen idee wat, maar als het dan toch moet hoop ik dat het gesmaakt heeft. Gelukkig was er nog een knop die ik niet eens gezien heb voordat hij open ging...een kadootje van de natuur...

salvia anounymus
vlinderstruikius ookzowietsus


2 soorten hortensia




en de mooie paarsroze phalaenopsisorchidee  (type "helena") die ik om de lezers te foppen buiten heb gezet.




Deze heb ik in boei gekregen met 1 tak, er is een tweede tak opgekomen en aan de eerste bloemstengel is na de bloei een tweede bloemstengel gekomen. Ik hou van dit soort kadootjes van de "natuur".



Ik hoop dat jullie van deze purperen editie genoten hebben :)


2 opmerkingen:

  1. Bij mij ook veel paars in de tuin, ik knip de zaaddozen van de clematis altijd weg, soms bloeien ze dan nog een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen