zondag 19 september 2010

herfstig

maar er is nog genoeg te zien. Buiten is het grijs en het is al bijna herfst..
Gister een wandeltochtje gemaakt in de veluwe, maar toen had ik helaas het fototoestel thuis gelaten.

Het was namelijk zowaar zonnig, en het is erg mooi als de zon tussen de bomen door schijnt, vlekjes maakt op het mos en schitteringen veroorzaakt in het bedauwde gras. :)
In de herfst is het bos zo mooi!


Dan maar fotos in mijn tuin, en ik heb zowaar de tweede oogst geknipt.





De eerste oogst is door mijn vriend getransformeerd in behoorlijk pikante sambal :)
Dat wordt veel sambal dit jaar, mits de zon nog even zijn best doet.


Bij gebrek aan zon, dan maar een zonnige bloem uit mijn tuin :)

Deze week zal ik meer updates plaatsen, want ik heb net een heel stel nieuwe fotos gemaakt.

1 opmerking:

  1. Je oogst ziet er prachtig uit, mooieer dan al die groenten die er precies hetzelfde uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen