zondag 20 juni 2010

Nog meer mooi..

Het mooie konijnenpaleis die ik van mijn vader gekregen heb. Mijn nijnen gaan op stand wonen :)
Vanmiddag heb ik de binnenkant gebeitst met hermadix tuindecoratiebeits. (dat is ongevaarlijk voor dieren omdat er geen oplosmiddelen in zit, en bedoeld voor geinpregneerd hout)




Dit was na de eerste beitslaag, hierna heb ik er nog een laagje op gedaan en aan de linkerkant heb ik er ook 2 laagjes op geverfd want dat is nog ongeverfd op de foto. De buitenkant moet nog even wachten want daarvoor moet ik schuren met een machientje, en het leek steeds te gaan regenen (en dat heeft het gelukkig maar een paar druppels gedaan, laat de regen vannacht maar losbarsten want het dak zit er nu toch op :) )

Ik wil transparante beits gebruiken zodat je de nerven blijft zien, de deurposten wit en de deuren zelf en de zij en achterkant een andere kleur...


Momenteel twijfel ik tussen:
Blauw
Donkergrijs (is in het echt donkerder)
Groen (is in het echt groener)
naturel houtskleur maar dan 1 tintje donkerder

Wat lijkt jullie het mooist bij whitewash achtig wit?

5 opmerkingen:

  1. Ik hou erg van een blauw-witte of grijs-witte combinatie. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. matzwart met metalic paars! hahaha!

    en geef ze een fóhn,dan kunnen ze hun haar doen op zondag :
    [img]http://www.pluspets.net/wp-content/uploads/2010/03/Angora-Rabbit5.jpg[/img]

    groeten,je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.pluspets.net/wp-content/uploads/2010/03/Angora-Rabbit5.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha die komt uit het poedelrock tijdperk :)

    BeantwoordenVerwijderen