maandag 1 november 2010

herfstfoto's

hier vlak in de buurt heb je een heel klein dorp wat prachtig tussen de bomen ligt, ik fiets hier graag naartoe om te kijken hoe alle seizoenen veranderen, of gewoon om een frisse neus te halen en wat beweging te hebben :)

Vandaag was het erg herfstig weer, wat (al zeg ik het zelf) mooie foto's heeft opgeleverd.

Zoals je kan zien hebben de bomen allerlei herfst kleuren. 


Dit was de oprijlaan naar het kasteel, helaas is het kasteel in de 2e wereldoorlog platgebombardeerd en is er alleen maar een fundering en een mooi park omheen over.

Het duurt niet lang meer voordat de bomen weer kaal zijn, gelukkig geven ze daarvoor nog een toegift in kleur :) 
Bedankt voor mijn verjaardags-kado (fiets), ik heb er op mijn verjaardag al van genoten, op naar een hoop mooie tochtjes :). 

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel of de herfst dit jaar nog uitbundiger is dan voorgaande jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je fiets zo lekker fietst (aparte zin ) :-)
    en wat een prachtige foto's !Camera weer terug gevonden zeker of maakt je mobiel van die mooie foto's ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa dat klopt, misschien komt het door het koude weer van vorig jaar. :) Van mij mag de winter 1 maand duren, en dan met vorst en sneeuw, en dan op naar het voorjaar :) Gelukkig heb ik veel vroegbloeiertjes in de tuin. Vorig jaar bloeiden de sneeuwklokjes (galanthus elwesii) in de voortuin dwars door de sneeuw heen, dat geeft weer hoop als het zo lang koud is, dat het echt ooit weer lente wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee het is de mobiel, die camera vind ik wel terug tijdens een opruim sessie :) (ik ben ook nog niet zo hard aan het zoeken geweest)

    Het mobieltje maakt (vind ik zelf) goeie fotos alleen kan je niet zelf scherpstellen. Bij zo'n panoramafoto maakt dat niet zoveel uit want dan stelt hij scherp op alles :)

    BeantwoordenVerwijderen