maandag 9 mei 2011

meestal krijg je ze rond sinterklaas...

maar ik bedoelde een bijzondere muntsoort, deze munt is heerlijk in thee, want het heeft een heerlijke after eight achtige smaak, en ziet er ook nog eens speciaal uit met die donkere stammetjes.




dit (onder) is ook een nieuwe aanwinst, munt met een aardbeien geur, de smaak moet ik nog uitproberen :)



i bought these mints, chocolate mint (upper picture) which tastes like a mix between chocolate and mint (more mint then chocolate is my opinion), and is really nice in tea. It even looks good with those dark stems.


the last picture is the second new member of her majesty's garden, its strawberry mint, it smells like strawberry but i didnt try it in tea,  yet. :) 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die munt. Ik ben deze nog nooit tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er zijn momenteel veel smaken te koop bij intratuin, ook ananasmunt en zo. Ik zou ze bijna gaan verzamelen, dan spaar ik munten :)

    BeantwoordenVerwijderen