zondag 7 oktober 2012

Herfstboompje

De krentenboom toont zijn mooie herfstkleuren. Dit doet hij elk jaar heel kort en heel uitbundig. Toch zijn een hoop blaadjes al gevallen. Ondanks dat het vrij fris is is het heerlijk om weer eens een strakblauwe lucht te zien!

De tweede foto is gisteren door het raam genomen en ondanks de reflectie van de gordijnen geeft het toch een mooi herfstplaatje.

Op foto 3 zie je de verkleurende amerikaanse bosbessen die ik van mijn tante heb gekregen. Op foto 4 de aalbessen.

Toevoeging: het programma dat ik voor deze post gebruik heeft de volgorde vzn de foto,s door elkaar gegooid. Zie het maar als een quizje totdat ik het heb aangepast :)

2 opmerkingen:

  1. Ja, amelanchier (krent) verkleurt zo geweldig mooi...dat ik niet snap dat gemeentes die niet meer aanplanten.
    En bosbessen idem dito, die krijgen de prachtigste herfstkleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is de krent, zowel in het voorjaar als in de herfst. Hij staat bij ons veel in het gemeentegroen. Fijne week. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen