zondag 7 april 2013

Lente is net de ns

De lente heeft een flinke vertraging maar is gelukkig toch aangekomen. Wat is het vandaag lekker zeg!
Ik zag dat er een anemone blanda bloeide, die heeft gelukkig toch de kou overleefd. Ook de kleine narcissen bloeien al en de grote zitten in de knop.
De stamroos heeft de barbaarse snoeibeurt ivm een verhuizing naar onze tuin ook overleefd. Ik hoop dat hij dit jaar al bloeit.
Onze buurvrouw ging verhuizen en heeft deze roos aan mij gegeven.
Hij bloeit tussen rozerood en fuchsia in als ik het goed heb onthouden, dus dat past mooi bij onze tuin.
Deze winter leek het meer een knotwilg dan een roos, maar met takken en doorns lukte het niet om de roos twee huizen te verplaatsen naar onze tuin.












1 opmerking:

  1. De NS, en nu maar hopen dat de gang er in blijft maar daar hebben we goede hoop op. Ik denk dat het komende weken tot een explosie van groei en bloei komt en alles weer ingehaald is. Dus tijd om te tuinieren, gek genoeg heb ik er nu weer even geen zin in en wil alleen maar een beetje rondspringen en genieten van de zon.
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen