dinsdag 22 februari 2011

andere lente bollen die in bloei staan/ other spring flowers which are in bloom now

crocus pickwick
de eerste slakken zijn ook al weer actief, of heeft een ander dier dit gedaan?
the first slugs are also active, or did something else eat it?


Ik heb in de uitverkoop een zakje witte blauwe druifjes niet kunnen weerstaan, ook al is het eigelijk veel te laat om die te planten. Ze zitten sinds vorige week in de grond en ik ben benieuwd of ze nog wat doen.
:)

When it was on sale , i couldnt resist a bag of white grape hyacinths. It is actually way to late to plant bulbs, since they are supposed to be planted in september - december. I put them in de ground last week and i wonder if they still flower.
:)

5 opmerkingen:

  1. Laat ik eerst even zeggen dat ik je foto's prachtig vind.Ik zag je reactie bij Ina.Jammer dat je niet persoonlijk naar mij toe reageerd .Ik heb al geschreven dat ik niet in discussie ga op Ina haar blog.Ik begrijp best dat er iets is ,ook weet ik dat haar schoonmoeder nog niet zo lang geleden is overleden en dat is best moeilijk denk ik .Ik blog al heel veel jaren en heb altijd de moeite genomen om wel even te melden als ik even niet wilde bloggen door omstandigheden ,ook mijn mede bloggers doen dat regelmatig .Ik vind het jammer dat als ik een persoonlijke mail stuur dat ik daar zelfs niet eens een reactie op krijg van iemand die mij haar tuinvriendin noemt .Jij hebt jouw mening ik de mijne .Jammer dat jullie blijkbaat veel moeite hebben met de mijne
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slakken? persoonlijk zou ik denken aan konijnen... (die hebben hier de krokussen ooit helemaal weggevreten... )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij denken dat de vogels het opgegeten hebben .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je bericht bij mij .Geschreven woorden kunnen blijkbaar harder overkomen dan de bedoeling is .Ik weet dat ik soms wat scherp ben en nee dat word me niet altijd in dank afgenomen .De mensen die me kennen weten dat en ik krijg wel eens op mijn donder hoor,maar ja zoals mijn blogtitel al zegt Just Who I Am .Ik probeer er op te letten maar nog niet goed genoeg blijkbaar Maar ik blijf wel bij mijn mening .Aardig van je dat je dat respecteerd .Nee om uit te leggen dat ik op vakantie ga zou ik nooit doen ,dat zou niet slim zijn .Nogmaals bedankt en een fijne dag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ annetanne: De enige konijnen die hier rondhuppelen zijn de tamme, maar die komen niet in de border:).
    Ons huis is ligt namelijk in een (mooie groene) woonwijk. Ik verdenk de vogels of slakken.

    @ pa en ma: ik denk ook aan vogels of toch slakken. Mogen we jullie kippen niet even lenen, er ligt hier een feestmaal voor ze :)

    @ Just: Fijn dat het opgehelderd is :)

    BeantwoordenVerwijderen