woensdag 13 april 2011

aardbeienpot


deze aardbeirode aardbeienpot heb ik voor de helft van de prijs meegenomen, precies het kleine maatje die ik zocht. Hij staat al een paar weken te pronken en de plantjes had ik nog van vorig jaar. Ik heb er altijd al een willen hebben, en normaal zijn ze heel duur, dus ik ben er heel blij mee.

This strawberry red strawberry pot, i have bought for half price, exactly the nice small size i was looking for. Its already on the terrace for a couple of weeks, and i re-planted the strawberry plants i still had left of last year in it. I always wanted a strawberry pot, but normally they are very expensive, i am very happy with it. 

2 opmerkingen:

  1. ik heb liever een pot aardbeien,dan een aardbeien pot :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van deze aardbeienpot komt straks een potje biologische aardbeien die veel lekkerder zoet zijn dan die in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen