woensdag 26 januari 2011

wederom sneeuwklokjes?

Dit jaar zijn er zomaar een paar madeliefjes opgedoken in het grasveld.
Ik vind ze wel schattig, vroeger maakte ik er altijd kroontjes van :)




Nu bloeien er een stuk of drie, misschien worden het er wel zoveel als op deze foto.


Mooi toch!





Verder is er in de tuin nog niet zoveel te zien en te fotograferen.
De sneeuwklokken (Galanthus Elwesii) bloeien nog steeds en volgens mij hebben we in onze tuin de primeur. Toen ik vandaag een stukje ging fietsen en een kleine wandeling maakte heb ik er eens op gelet en ik heb ze nog nergens anders in bloei gezien.
Altijd leuk om wat bijzonders te hebben.


Deze blog is trouwens leuk voor mensen die geinteresseerd zijn in leuke recepten uit Italie.
Aglio Olio e Peperoncino


3 opmerkingen:

  1. Die recepten ben ik niet zo geintreseerd,maar het op eten ervan wel (de gerechten,niet de recepten zelf)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik wil mijn kleine grasveldje ook zo graag vol met madeliefjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen