zondag 16 januari 2011

windkracht 12 :)

Toen ik lekker in de tuin aan het rommelen was vond ik dit:
blauwe druifjes in de storm.
Deze pot had ik vorig jaar gekocht en buiten gelaten, in de zomer onder het afdakje en toen het koud werd op een tafel in de tuin. Ik wilde eens kijken of ze weer gingen bloeien.

Ik had de pot rechtop gezet omdat er veel water in was geregend zodat het water weg kon lopen, en toen ben ik hem vergeten.
Nu groeien ze scheef, ze zijn vast dronken.

Ik ben benieuwd of ze nu ze weer normaal omhoog groeien of scheef blijven :)
 

(for the people who dont speak dutch and want to know what i am talking about: It has rained a lot last 2 weeks, the pot of muscari was soaked so i put it on its side to let the water get out of the pot. I forgot about them and now they look like its storming :) Very weird, but i like it. I wonder how to wat direction the flowers wil grow :)  )

3 opmerkingen:

  1. ik heb dat ook wel eens...na een halve fles sanbuca ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt inderdaad alsof ze zich niet meer staande houden in een stormwind...
    Maar ik denk, dat voor ze aan het bloeien zijn, ze al lang weer netjes rechtop zullen staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha de tijd zal het leren :) Daar komt dan ook een fototje van, en wie weet stormt het dan toevallig en zijn ze toch scheef :)

    BeantwoordenVerwijderen