zondag 24 oktober 2010

eindelijk weer een update :)

Ik was namelijk eventjes ziekjes, en ben  ook al een tijd het fototoestel kwijt (ligt ergens in huis dus komt vanzelf weer tevoorschijn).

Daarvoor had ik al een keer een aantal plantjes in potjes geplant, die heb ik nu op de foto gezet..
Er is ook nog een metalen pot met 3 heideplantjes en een cyclaamroze cyclaam, maar die vloekt een beetje bij deze rode :) 
De fotos zijn gemaakt met mijn mobieltje die minder mogelijkheden heeft tot scherpstellen, toch zijn ze best goed gelukt.

Wat ik vooral erg mooi vind is die lekker felle combinatie van de paarse bloempot met de rode cyclaam (bovenste foto geeft de kleur goed weer, want deze cyclaam is echt rood en niet cyclaamroze :) ).
Nu alles buiten herfstkleuren heeft of krijgt, moet je af en toe er lekker uitspringen met vrolijke kleuren.

:)

In de tuin komen de cyclamen ook weer op. 1 hiervan heb ik vorig jaar van oma gekregen, en ik heb toen die uitgebloeid was er een paar bloeiende bijgekocht.

Het is leuk dat wanneer een hoop planten zich terugtrekken in de winter, sommige juist tevoorschijn komen.
Ik ben benieuwd wanneer ze in de tuin gaan bloeien. 

Als de plantjes uit de potten ook uitgebloeid zijn plant ik ze hiernaast, als ik dat een paar jaar doe dan krijgen we vanzelf een cyclaamveld :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten