dinsdag 26 oktober 2010

geranium




zo ziet mijn geranium er op dit moment uit.


Deze geranium heb ik vorig jaar gekregen voor de tuin, toen was het een normaal formaat.
Ik heb hem toen hij veel herfst kleur blaadjes kreeg, tot ongeveer 10 cm afgeknipt.
Verder heb ik hem normaal als een kamerplant verzorgd (met mestkegeltjes/osmocote en normaal water geven)
Dan zit je in de winter tegen een paar groene maar kale stengels aan te kijken.

In de lente liep hij weer uit, toen het niet meer vroor is hij naar buiten gegaan, met nieuwe mestkegeltjes en dit is het resultaat.

Een mega-Geranium.

Die verkopen ze niet bij het tuincentrum :)
Als er meer blaadjes geel worden, of als het hard gaat vriezen, dan ga ik de truc herhalen. Misschien heb ik dan in 2011 een geranium struik of boom.  :)

Wie wat bewaart die heeft wat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten