donderdag 28 oktober 2010

fiets

Ik heb vandaag een hele mooie fiets gekocht van de hema dankzij bijdragen in mijn verjaardagfonds van oma en mijn ouders, een mat zwarte uit het foldertje. heb er ook een giga stevig axa kettingslot van 30 euro bijgekocht zodat ik de fiets AAN het station vast kan maken. Ze kunnen m dan alleen jatten als ze het hele station erbij jatten...

Had ik een kleine discussie met mijn vriend over hoe ik hem dan aan de fietsenstalling vast kon maken, dus vriendlief  rijdt met de fiets in de bestelauto ff langs het station en laat het aan me zien.

We stappen weer in en willen wegrijden, worden we klemgereden door de politie.
Er worden momenteel veel fietsen met bestelbusjes gestolen en we willen even in de achterbak kijken.
*bloos gloednieuwe fiets laten zien in de achterbak van ons bestelbusje*

Heeft u ook een aankoopbewijs,
aarrgg waar is dat bonnetje!!!! Kon ik natuurlijk van de zenuwen niet meer vinden.

Uiteindelijk bonnetje teruggevonden en toen mochten we weer doorrijden.

Fijn dat ze het in de gaten houden, maar wel een heel bizar toeval dat wij met de nieuwe fiets achterin, omdat mijn vorige nieuwe fiets gestolen is, aangehouden worden door de politie om te kijken of hij niet gestolen is ;)

4 opmerkingen:

  1. Heel toevallig maar wel goed dat er gecontroleerd wordt. Veel plezier met je nieuwe fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha,mooi verhaal,hebben jullie weer!
    Doe je nog een foto van de fiets neerzetten?
    houd dinsdag/woensdag je brievenbus even in de gaten,ivm verlaate verjaardags kaart ;)
    gr.je broer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is goed, ik zal er een foto van plaatsen.

    Leuk dat je eraan gedacht hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee bas, bedankt voor de kaart en de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen