zondag 31 oktober 2010

herfstig

Vandaag brak de zon even door. Hier heb ik gebruik van gemaakt door wat herfstige foto's te maken.



Die pompoen wordt komend weekend uitgehold, ik zet altijd een uitgeholde haloweenpompoen met een kaarsje erin bij de voordeur als ik mijn verjaardagsfeest geef. (vlak na haloween :) )

Bij ons in de buurt is er een boer die elk jaar een heel weiland reserveert voor pompoenen. Hier koop ik normaal al graag het hooi voor de konijnen.
Ze hebben ook een foldertje met pompoen recepten liggen, en bij elke pompoen die ze verkopen staat welk ras het is en of die geschikt zijn voor consumptie.



Er waren afgelopen week weer bloembollen in de aanbieding bij kruidvat.
Ik kan het dan nooit laten om een paar zakjes mee te nemen.
Gekocht zijn: 2 zakjes gemengde botanische krokusjes, en 1 zakje sneeuwroem. Vandaag heb ik ze een plekje gegeven.



2 opmerkingen:

  1. leuk zo'n pompoenenboer in de buurt .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa klopt, een echte groente-boer. Als jullie weer langskomen moeten jullie er ff langsgaan. Het is een echte landleven winkel, heeft niets met het tijdschrift te maken, maar wel veel met het landleven :)

    BeantwoordenVerwijderen